Gezocht: Trabi voor Tilburgs Theater (9 &10 nov)

Wie ben je, vanwaar kom je, welke trabi heb je? vertel het hier !
Plaats reactie
Immergeradeaus

Gezocht: Trabi voor Tilburgs Theater (9 &10 nov)

Bericht door Immergeradeaus » 07 mei 2019, 16:24

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mark Dekker en ik kom uit Tilburg. Ik heb geen Trabant, maar heb wel een (hopelijk leuke) vraag. Ik hoop dan dat het mag dat ik die al in dit even voorstellen-gedeelte stel.

Vorig jaar hebben we in Tilburg een drietal uitverkochte voorstellingen gespeeld over het leven achter de Berlijnse Muur. Middenin de voorstelling kwam een Trabant het podium oprijden, wat steevast een applaus opleverde van het verraste publiek!

Momenteel zijn we aan het bekijken of we de voorstelling nog een x kunnen spelen, mogelijk op de 30e verjaardag van de Val van de Muur op 9 (en 10) november. Helaas is de Trabant die we hadden elders vanwege dit jubileum en ik ben benieuwd of iemand het leuk vindt om zijn of haar Trabant een rolletje wil geven in deze voorstelling in de Tilburgse LocHal.

Over het precieze hoe of wat kunnen we het uiteraard hebben. Het idee is om aan het begin van de show de LocHal in te rijden waarna één van de hoofdrolspelers uitstapt en de voorstelling begint. Niet heel ingewikkeld dus, maar wel heel leuk voor het publiek en de sfeer en beleving van het geheel. Als iemand interesse heeft hieraan mee te werken, stuur me vrijblijvend even een mailtje op makr220382@hotmail.com.

Ik hoor het graag en alvast ontzettend bedankt voor het meedenken!

Hartelijke groet,
Mark

ruton
moderator

Re: Gezocht: Trabi voor Tilburgs Theater (9 &10 nov)

Bericht door ruton » 07 mei 2019, 16:50

Hoi Mark,
Welkom hier.
Ik heb jouw vraag een eigen draadje gegeven. Er is in Tilburg een behoorlijk actieve tweetaktscene, die al ik weet niet hoe lang o.a. de Nationale Tweetaktdag organiseert, om maar een dwarsstraat te noemen.
Loop eens met je vraag bij garage Oppermans binnen. Er moet daar in de buurt echt wel wat te vinden zijn.

Trabantenaar
Contacteer:

Bericht door Trabantenaar » 07 mei 2019, 20:20

Zo zit er in Moergestel (Feesterij 'T Stokske) een bedrijf dat Trabanten verhuurt voor toertjes als bedrijfsuitje.
Wellicht kunnen ze voor deze gelegenheid er ook een los verhuren.
Dubbel zo taktisch...

Mijn andere hobby: http://www.pobresh.com

ruton
moderator

Bericht door ruton » 07 mei 2019, 20:52

En als het viaviacircuit uitgeput is, is er altijd nog snappcar.

Plaats reactie