Compleet of alleen de vlotter(naald)?
Ik ben een beetje door mijn monteren&rijden-maar-carburateurs heen, tenzij je een spaarcarburateur wilt, maar die is weer te zuinig voor de oudere (P63/64) motortypes (ja daar zit toch verschil in) en menigeen vindt ze niet lekker trekken.
Je kunt hier op het forum eens een carburateurdraadje opzoeken en kijken of je daar wijzer uit wordt en dan zelf op zoek naar de oorzaak van het lek.
En leg eens een krant of lekbak onder de auto om te kijken waar het lek begint.
APK gedoe ....
Re: APK gedoe ....
Als het geen lekkage is, maar écht verbruik check dan de vlotternaald, vlotter (lek?) en vlotterstand, sproeiers (niets losgetrild?) en luchtfilter. Bij twijfel over de historie, luchtfilter sowieso vervangen).
Re: APK gedoe ....
Vlotternaald zal mn eerstvolgende aktie worden na de APK....
Wilde gisteren naar de APK rijden en de toch al gammele accu liet t afweten. Ook na wat laden: NO WAY!
Dus eerst maar eens op zoek naar andere accu. Wordt nog duur ding zo'n Trabant ....
Las ik nou ergens dat als je ombouwt naar 12Volt de startmotor kan blijven zitten???
Wilde gisteren naar de APK rijden en de toch al gammele accu liet t afweten. Ook na wat laden: NO WAY!
Dus eerst maar eens op zoek naar andere accu. Wordt nog duur ding zo'n Trabant ....
Las ik nou ergens dat als je ombouwt naar 12Volt de startmotor kan blijven zitten???
Re: APK gedoe ....
Maar dan toch eindelijk: nieuwe APK tot 25 juni 2017 !!
Re: APK gedoe ....
Geloof me, als je een klassieker wilt rijden wordt het niet veel goedkoper dan een Trabant.Eggbird66 schreef:Wordt nog duur ding zo'n Trabant ....
Bij ombouw naar 12V kan je idd gerust de 6V startmotor laten zitten.