Het is nu 22 jun 2018, 18:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 apr 2012, 19:58 
Offline

Geregistreerd: 15 nov 2011, 12:07
Berichten: 492
Woonplaats: geldrop (bij eindhoven)
blijven vervelende dingen ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 okt 2015, 19:04 
Offline
moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 nov 2010, 17:35
Berichten: 4165
Woonplaats: Oudehorne, Fryslân
Nu ik bijna zover ben de raampjes in mijn B1000 terug te zetten met nieuwe rubbers zit ik ff met een inbouwvraagje. Hoe bepaal je de inbouwlengte van het rubber. Ik kan het oude niet meer opmeten en de gleuf tussen de beide uiteindes moet niet te groot worden.

_________________
Trabant 601, Barkas B1000KB, HP750, Simson S51
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 okt 2015, 19:26 
Offline
moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 nov 2010, 18:01
Berichten: 3705
Woonplaats: Westelijke Mijnstreek
En teveel eraf snijden gaat nog altijd beter dan bijkitten...

_________________
WHIMS ** Reparatiehandboek 1966 ** Reparaturhandbuch 1974 ** Reparaturhandbuch WeiterEntwicklung 1987.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 okt 2015, 19:55 
Offline
moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 nov 2010, 13:23
Berichten: 3902
Woonplaats: Herten
Volgens mij moeten ze ook altijd iets te lang zijn omdat ze na verloop van tijd krimpen....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 okt 2015, 20:28 
Offline
moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 nov 2010, 18:01
Berichten: 3705
Woonplaats: Westelijke Mijnstreek
Scheiden ze dan ook nog iets af? :mrgreen:

_________________
WHIMS ** Reparatiehandboek 1966 ** Reparaturhandbuch 1974 ** Reparaturhandbuch WeiterEntwicklung 1987.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 okt 2015, 21:38 
Offline
moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 nov 2010, 17:35
Berichten: 4165
Woonplaats: Oudehorne, Fryslân
Nou, ik kit heel veel op het werk, dus dat zal het probleem niet worden. Probleem is denk ik dat een te lang rubber niet lekker ingebracht kan worden, in de sponning dan. De zaak kan dan gaan knellen, raam moet niet onder zoveel spanning staan dat het er spontaan uitfloept tzt.

_________________
Trabant 601, Barkas B1000KB, HP750, Simson S51
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling