Bontjes...
Bontjes...
Ik heb mijn interieur voorzien van bontjes... (ja, de hoofdsteunen gaan er nog uit)
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Re: Bontjes...
Lekker warm in de winter
Heb ze ook in een van m'n trabanten zitten om de goede bekleding er onder mooi te houden. Helaas zie je door die hoezen dan weer niet de mooie bekleding

Heb ze ook in een van m'n trabanten zitten om de goede bekleding er onder mooi te houden. Helaas zie je door die hoezen dan weer niet de mooie bekleding

vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014
Uit de hand gelopen hobby, 6 Trabanten en een Qek
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
- trabart
- Beheerder
- Contacteer:
waarom doen ze dat toch altijd in trabantjes ???
ik weet niet hoe snel ik het eruit moet rukken als ik een trabi koop met zo'n bont ... sorry, maar vind het echt afgrijselijk ... !
ik weet niet hoe snel ik het eruit moet rukken als ik een trabi koop met zo'n bont ... sorry, maar vind het echt afgrijselijk ... !

Heb ook nog een set liggen voor in de Tourist, heeft wel iets. En inderdaad, zo blijft de bekleding mooi, verkleurd niet en je hoeft je geen zorgen te maken als je per ongeluk met je vieze overal achter het stuur gaat zitten 

Ligt er wel aan welke hoezen je er in doet. Tijgerprint of koeienbont hoeft voor mij ook niet zo 

vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014
heb er ooit eens een set schapenvachtjes van de Aldi in gehad... dat meurde pas echt naar schaap...