toerenteller
Re: toerenteller
Gewoon ebay.de in de gaten houden. Afgelopen 2 weken zijn er 4 voorbijgekomen. Gaan tussen de 30 en 40 p.st weg (+verzend)
In ebay.de zoeken op: Drehzahlmesser trabant
(voor de verlopen advertenties eerst inloggen en dan beendete angebote aanvinken bij erweiterte suche)
In ebay.de zoeken op: Drehzahlmesser trabant
(voor de verlopen advertenties eerst inloggen en dan beendete angebote aanvinken bij erweiterte suche)
vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014
Uit de hand gelopen hobby, 6 Trabanten en een Qek
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
- eeuwige_student
- moderator
- Contacteer:
Uit deze serie is er ook nog een digitale klok, een mausekino en een benzinemeter als ik het goed heb!
Ik dacht dat alleen de toerenteller opbouw is en de rest inbouw
vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014
en er zijn ombouwschema's in omloop om een toerenteller etc van een Mausekino te maken...
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Volgens mij is dit het enige onderdeel wat ik heb met enige waarde.
Zou hem wel graag willen ruilen voor een nl kenteken.
Zou hem wel graag willen ruilen voor een nl kenteken.

- eeuwige_student
- moderator
- Contacteer:
Nee. In deze serie is meer gemaakt, allemaal opbouw! Ik weet dat Pietor ooit in zijn kombi 3 van deze meters naast elkaar had. De tijd voor het aansluiten ontbrak echter!Erik schreef:Ik dacht dat alleen de toerenteller opbouw is en de rest inbouw
eerste opzet

zo is het nu

zo is het nu

WAT een werk Kees .....