Switch to full style
Hoeveel keer moet je nu je remmen nakijken? Hoe smeer je een Trabant? Vraag het hier !
Plaats een reactie

Re: Ruton tut met compressoren

28 feb 2017, 22:56

Probeer er maar eens een ongebruikte miskoop te ruilen. Krijg je een tegoedbon. Die je dan maar van ellende aan een zak spijkers opmaakt, want anders raak je die bon weer kwijt.
Heb indertijd een sleuvenfrees van hun huismerk PowerG op mijn muren versleten, dat werd op het eind een levensgevaarlijk apparaat.

28 feb 2017, 22:58

Tja, om de service staan ze niet bekend. De kwaliteit is wisselend, maar sommige zaken zijn goed en goedkoop!

28 feb 2017, 23:10

Dozenschuivers zijn er intussen genoeg op internet. Daarvoor hoef ik niet naar Schaesberg.
Ik heb in mijn Amsterdamse tijd geleerd mijn spullen daar te kopen waar de vakman ze ook haalt. In elk geval de dingen die ik geregeld in handen hebt.
En tegen ondeugdelijk spul moet je hard zijn, anders beschadig je zaken en verwond je jezelf.
Vaak staat er ook op wat je ermee moet doen: Drop & forget. :geek:

03 maart 2017, 15:41

Hoera! Het nieuwe speelgoed is binnen.
Voor:
Afbeelding
en na:
Afbeelding
De ontvochtiger/reduceercombinatie is weliswaar niet de originele Eminent, maar deze van Airpress kan de geleverde 10 bar ook aan (14,7 volgens datasheet) en kost iets minder dan de helft.
Verder heb ik mijn slagmoerspeeltje getrakteerd op een minivernevelaar, zodat de slang van binnen droog blijft en de andere toepassingen die droog moeten blijven niet onder de olie komen. Bovendien is één zo'n dingetje stukken goedkoper dan een vernevelaar aan de compressor.
Afbeelding Afbeelding
Uiteraard heeft de compressor zelf ook een oliewissel gekregen.

03 maart 2017, 19:16

Ziet er goed uit Joost, Veel plezier ermee :D
Plaats een reactie