Belgisch kenteken

Hoe moet je nu een Trabant invoeren? Vraag het hier !
Plaats reactie
astratimd
Contacteer:

Belgisch kenteken

Bericht door astratimd » 13 dec 2010, 15:53

niejls schreef:Enkele antwoorden:
astratimd schreef:van welk bouwjaar is hij eigenlijk?
1985
Gaat het je lukken om de trabant op papieren te krijgen?
Want aangezien hij nog zo 'jong' is, heb je wel wat problemen..
Je moet de gelijkvormigheidskeuring ofzo laten doen en dat is 300euro (omdat de trabanten in belgie maar tot 1974 verkocht zijn).
En voor een model na '84 moet je achteraan gordels hebben... En ik dacht dat enkel olbrechts dit nog mocht zetten en laten keuren (omdat hij de enige verdeler voor belgie nog is..)
Ik hoop voor je dat dat misschien al in orde is :)
Ik had ook graag eentje van de jaren 80 gehad, maar ik heb het risico toch maar niet genomen :geek:

niejls

Re: 601S Deluxe

Bericht door niejls » 13 dec 2010, 16:05

astratimd schreef:[

Gaat het je lukken om de trabant op papieren te krijgen?
Want aangezien hij nog zo 'jong' is, heb je wel wat problemen..
Je moet de gelijkvormigheidskeuring ofzo laten doen en dat is 300euro (omdat de trabanten in belgie maar tot 1974 verkocht zijn).
En voor een model na '84 moet je achteraan gordels hebben... En ik dacht dat enkel olbrechts dit nog mocht zetten en laten keuren (omdat hij de enige verdeler voor belgie nog is..)
Ik hoop voor je dat dat misschien al in orde is :)
Ik had ook graag eentje van de jaren 80 gehad, maar ik heb het risico toch maar niet genomen :geek:
Van deze problemen was ik niet op de hoogte. De auto is wel al geïmporteerd, ik heb het stickertje, maar wist niets van gelijkvormigheidskeuring... Waar moet deze keuring dan gebeuren? Zijn deze gordels ook nodig als hij als oldtimer ingeschreven wordt?

Heeft iemand nog wat meer info hierover of ervaring hiermee? Want ik zou niet willen dat ik na veel werk niet eens mee kan rijden...

Oh ja, ter info: in woon in België, niet in Nederland. Ik weet niet of dit enig verschil maakt...

astratimd
Contacteer:

Re: Belgisch kenteken

Bericht door astratimd » 13 dec 2010, 16:29

Ja ik ben ook belg ;) daarom dat ik het je zeg

trouwens ik heb je een pb gestuurd

Plaats reactie