Luchtgereedschap

Heb je een gouden restauratie tip, deel ze hier met ons !
eeuwige_student
moderator
Contacteer:

Re: Luchtgereedschap

Bericht door eeuwige_student » 12 feb 2017, 11:08

Eerlijk gezegd, zelfs met mijn. 2 cilinder compressor met 100 liter ketel gebruik is geen slagsleutels. Wel heb ik een shuurmachine op luchtdruk die overuren heeft gemaakt. Met mijn tafelmodel straalkast ben ik ook nog steeds blij.

ruton
moderator

Bericht door ruton » 28 feb 2017, 15:47

De post had even tijd nodig en vervolgens was het voor de orion-nippel even zoeken naar een winkel die open was, maar ik heb mijn tol.
Afbeelding Als je zo'n ding niet gewend bent is bij het uitpakken van de doos het gewicht van 2,4 kg wel even schrikken. Hoewel het een oud en afgeragd beestje is, verliep een eerste test op de wielmoeren van Aaf (die zeker 15 jaar onberoerd zijn gebleven) zeer succesvol.

oldschool

Bericht door oldschool » 28 feb 2017, 22:04

ruton schreef:De post had even tijd nodig en vervolgens was het voor de orion-nippel even zoeken naar een winkel die open was, maar ik heb mijn tol.
Afbeelding Als je zo'n ding niet gewend bent is bij het uitpakken van de doos het gewicht van 2,4 kg wel even schrikken. Hoewel het een oud en afgeragd beestje is, verliep een eerste test op de wielmoeren van Aaf (die zeker 15 jaar onberoerd zijn gebleven) zeer succesvol.
Kijk weer een stukje speelgoed erbij.

Plaats reactie