Even voorstellen

Vertel hier alles wat je wilt over jezelf, en je trabi('s). Houd je topic duidelijk.
Haiko
moderator

Re: Even voorstellen

Bericht door Haiko » 06 mar 2015, 18:16

Dan dat nummer gewoon weghalen.
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving

MrTrabi

Bericht door MrTrabi » 06 mar 2015, 20:12

Haiko schreef:Dan dat nummer gewoon weghalen.
Ze hebben het vorige week al wel gezien, is dit niet erg?

Haiko
moderator

Bericht door Haiko » 06 mar 2015, 20:25

gezien in de zin van, een opmerking over gemaakt? Dan gewoon laten zitten. Het chassisnummer HOORT boven de tank te zitten, dus die moeten ze overnemen op hun apparaat. Nadeel van een westbrief (duitse papieren) is dat er niet in staat WAAR het origineel zit.

Ik zou me er geen zorgen over maken, en anders naar een andere RDW vestiging gaan. In heerenveen zijn ze in elk geval HEEL erg vriendelijk. Met mijn Barkas was het appeltje-eitje... Paar oude mannetjes... die vinden oude auto's uit hun jeugd nog leuk...
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving

MrTrabi

Bericht door MrTrabi » 06 mar 2015, 22:00

Haiko schreef:gezien in de zin van, een opmerking over gemaakt? Dan gewoon laten zitten. Het chassisnummer HOORT boven de tank te zitten, dus die moeten ze overnemen op hun apparaat. Nadeel van een westbrief (duitse papieren) is dat er niet in staat WAAR het origineel zit.

Ik zou me er geen zorgen over maken, en anders naar een andere RDW vestiging gaan. In heerenveen zijn ze in elk geval HEEL erg vriendelijk. Met mijn Barkas was het appeltje-eitje... Paar oude mannetjes... die vinden oude auto's uit hun jeugd nog leuk...
Nee, niet echt een opmerking over gemaakt. Alleen hij vond het wel apart dat daar ook een nummer stond.
Het probleem is nu: Ik kan niet naar een andere vestiging gaan. We hebben de west-duitse papieren daar af gegeven (vóór de keuring) aan de balie, en toen kregen we andere papieren mee naar de keuringshal. Die hebben we daar af gegeven. En toen tijdens het onderzoek bleek dat een chassisnummer niet op een opgelast plaatje mag zitten, zei hij dat we voor Inslag en onderzoek VIN-nummer opnieuw een keuringsafpsraak moeten maken, binnen 8 weken. Anders moeten we het invoer-onderzoek opnieuw betalen + onderzoek VIN-nummer (als we het binnen 8 weken doen, dan alleen VIN-onderzoek). Hij heeft de aanvraag van het kenteken + de gegevens van de auto al in het systeem gezet (nouja, soort van).

eeuwige_student
moderator
Contacteer:

Bericht door eeuwige_student » 07 mar 2015, 17:24

Dat hij het appart vond, vind ik opmerking genoeg. Hij heeft het dus gezien. Weghalen geeft dan meer vragen dan laten zitten. Het is immers origineel zo!

MrTrabi

Bericht door MrTrabi » 07 mar 2015, 19:21

eeuwige_student schreef:Dat hij het appart vond, vind ik opmerking genoeg. Hij heeft het dus gezien. Weghalen geeft dan meer vragen dan laten zitten. Het is immers origineel zo!
Oke, dan laat ik het maar zitten!

Evan_s

Bericht door Evan_s » 07 mar 2015, 22:10

Neem een foto mee van een andere Trabant met de papieren naast het chassisnummer ter verduidelijking. Doen ze echt niet moeilijk over bij de RDW.

RDW in Almelo is naar mijn ervaring in ieder geval heel schappelijk.

MrTrabi

Bericht door MrTrabi » 07 mar 2015, 22:30

Evan_s schreef:Neem een foto mee van een andere Trabant met de papieren naast het chassisnummer ter verduidelijking. Doen ze echt niet moeilijk over bij de RDW.
Ik vraag m'n vader wel of hij dat wil doen! Hij heeft namelijk een afspraak gemaakt op een donderdag (de 19e geloof ik), maar ik kan dan niet mee i.v.m school.

ErikvG

Bericht door ErikvG » 24 mar 2015, 23:17

Hoe is het nu afgelopen?
Valves! Who needs Valves?

MrTrabi

Bericht door MrTrabi » 26 mar 2015, 17:36

ErikvG schreef:Hoe is het nu afgelopen?
Kenteken is aangevraagd. Als het goed is komt deze week het kentekenbewijs binnen, anders wordt het volgende week.

Plaats reactie