Switch to full style
Hier komen algemene berichten i.v.m. het forum en dergerlijke
Plaats een reactie

permissies

15 nov 2016, 21:49

Even een berichtje voor de technische beheerder(s).
Ik kwam er vanmiddag achter dat je, als er niet ingelogd is, toch op bepaalde forumdelen kan worden gelezen die niet op de voorpagina zichtbaar zijn.
Log maar eens uit en klik op het knopje "toon actieve onderwerpen" Ik kwam o.a. tegen dat topics uit het leden gedeelte gewoon zichtbaar zijn. Met een beetje moeite kom je in het volledige subforum.

Oftewel de permissies van het forum staan niet zoals het moet. De permissie voor de categorie staat wel op "alleen leden" maar de subforums dus niet.
In principe is alleen de link op de index pagina weg, maar is alles nog gewoon toegankelijk.
Weet niet of het op alle subfora het geval is. Degene waar ik in terecht kon was "Ik, en mijn trabi"
Opvallend was ook dat de categorie dan niet in de navigatie linksboven staat.

aangezien ik verwacht dat het niet voor niets is dat het ledengedeelte dicht staat, lijkt het me wel iets wat aangepast mag worden ;)

btw: heb zelf kennis van deze forumsoftware, vandaar dat ik t even in de juiste termen heb proberen te zetten.

Re: permissies

16 nov 2016, 20:01

Ach, ik lig er niet wakker van. De besloten gedeeltes zijn meer bedoeld om ervoor te zorgen dat mensen zich registreren. Verder staan er geen fabrieksgeheimen op het forum.

16 nov 2016, 20:39

ik zal er toch eens naar kijken, ook al maakt het inderdaad niet zo heel erg veel uit !!! (Immers ... iedereen kan zich aanmelden, dus als je geheimen erop zet is het hoe dan ook niet superslim).

Thnx voor de tip !

16 nov 2016, 20:51

Nee oke, maar in principe hoeft men zich dus niet te registreren voor die gedeeltes, als je weet hoe je moet zoeken.
Kwam er zelf ook maar per toeval achter omdat ik niet inlog via de telefoon.

17 nov 2016, 13:48

registreren is eigenlijk ook bedoeld voor diegenen die ook willen posten. Vlg mij kan je niet reaguren als je niet geregistreerd bent
Plaats een reactie