De meeste zijn helaas NIET zo slim Maurits, dat hebben we helaas de afgelopen vele jaren samen mogen vaststellen ... jouw tip is dus idd GOED !Maurits schreef:Laten we hopen dat de meeste mensen wel zo slim zijn om voor < € 20,- een vetspuit met vetpatroon aan te schaffen en die smeerpunten zo'n 2x/jaar een goed door te smeren. Om de prijs van zo'n spuit en zo'n patroon hoef je het echt niet te laten.
Onderhoud aan het onderstel ! (2013)
Re: Onderhoud aan het onderstel ! (2013)
Dat hebben we zeker, maar wellicht dat voortschrijdend inzicht wat geholpen heeft?mel schreef:De meeste zijn helaas NIET zo slim Maurits, dat hebben we helaas de afgelopen vele jaren samen mogen vaststellen ... jouw tip is dus idd GOED !Maurits schreef:Laten we hopen dat de meeste mensen wel zo slim zijn om voor < € 20,- een vetspuit met vetpatroon aan te schaffen en die smeerpunten zo'n 2x/jaar een goed door te smeren. Om de prijs van zo'n spuit en zo'n patroon hoef je het echt niet te laten.
Nichts ist erfolgreicher als Erfolg
weet iemand zo welke diameter deze smeernippels hebben? dat zal vast geen standaardmaat zijn neem ik aan, dit ivm aanschaf van een vetspuit
grtn Jos
grtn Jos
Trabant, kleinwagen mit großer zukunft
En anders schroef je ze eruit en zet je een standaardmaat erop.
Is standaard maat. No worries
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Ik heb hier een paar losse nippels liggen die ik ooit uit iets ouds en kroms heb geschroefd, die zijn wat groter.
er zijn idd verschillende maten, maar die in de trabant zijn meende ik M6 ofzo, neem anders een oude mee en vergelijk. Bij de automaterialenzaak verkrijgbaar. Heb ze in de B1000 ook allemaal vervangen.
Trabant 601, HP750 anhänger