1.1 Subframe

Lekke knalpot? Nieuwe schokdempers nodig? Vraag hier hoe je het oplost !
Gebruikersavatar
Haiko
moderator
Berichten: 4207
Lid geworden op: 12 nov 2010, 17:35
Locatie: Oudehorne, Fryslân

Re: 1.1 Subframe

Bericht door Haiko »

Nou Jelle, als ik het zo lees allemaal... vrees ik het ergste :roll:
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving

Gebruikersavatar
groest
Berichten: 777
Lid geworden op: 18 nov 2010, 19:32

Re: 1.1 Subframe

Bericht door groest »

volgens mij heeft hij er zelf ook genoeg aan gedaan om hem zo min mogelijk origineel te laten lijken.
Het was Trabannekom

Gebruikersavatar
Renier
Berichten: 332
Lid geworden op: 20 sep 2013, 13:17
Locatie: Eindhoven

Re: 1.1 Subframe

Bericht door Renier »

Wil hem slechts upgraden/moderniseren ;] (zoals met de centrale vergrendeling die er nu op zit)
Hoorde ook iemand wat die man met de gastank gedaan heeft? Achterin geplaatst misschien?

Edit: De kleur wil ik overigens zo houden, het is een erg mooi ding ;]
Afbeelding
Bedankt voor de mooie auto, DDR.

Gebruikersavatar
oldschool
Berichten: 1137
Lid geworden op: 18 nov 2010, 21:17
Locatie: bocholtz

Re: 1.1 Subframe

Bericht door oldschool »

Renier schreef:Wil hem slechts upgraden/moderniseren ;] (zoals met de centrale vergrendeling die er nu op zit)
Hoorde ook iemand wat die man met de gastank gedaan heeft? Achterin geplaatst misschien?

Edit: De kleur wil ik overigens zo houden, het is een erg mooi ding ;]
Oke! Dus geen viertaktmotor?

tijs
Berichten: 492
Lid geworden op: 15 nov 2011, 12:07
Locatie: geldrop (bij eindhoven)

Re: 1.1 Subframe

Bericht door tijs »

als we het nog steeds over die diesel hebben, zal hij of een brandstofcel geplaatst hebben, of een 1.1 tank en die omgebouwd tot een diesel tank (klots schot en een retour leiding)

Gebruikersavatar
eeuwige_student
moderator
Berichten: 4339
Lid geworden op: 18 nov 2010, 13:23
Locatie: Herten
Contacteer:

Re: 1.1 Subframe

Bericht door eeuwige_student »

Een 1.1 tankheeft al standaard een retourleiding.

tijs
Berichten: 492
Lid geworden op: 15 nov 2011, 12:07
Locatie: geldrop (bij eindhoven)

Re: 1.1 Subframe

Bericht door tijs »

dat kom je al een heel eind met een klotsschot, of een catch tankje tussen de tank en de pomp.

Gebruikersavatar
Renier
Berichten: 332
Lid geworden op: 20 sep 2013, 13:17
Locatie: Eindhoven

Re: 1.1 Subframe

Bericht door Renier »

oldschool schreef:
Renier schreef:Wil hem slechts upgraden/moderniseren ;] (zoals met de centrale vergrendeling die er nu op zit)
Hoorde ook iemand wat die man met de gastank gedaan heeft? Achterin geplaatst misschien?

Edit: De kleur wil ik overigens zo houden, het is een erg mooi ding ;]
Oke! Dus geen viertaktmotor?
Ik weet het nog zo precies niet, maar ik denk dat ik toch voor de Wabant ga aangezien wat ik hoor over de prestaties.
Accelereert hard zat om moderne wagens gemakkelijk voorbij te trekken, toch?
Afbeelding
Bedankt voor de mooie auto, DDR.

Gebruikersavatar
ruton
moderator
Berichten: 4893
Lid geworden op: 12 nov 2010, 18:01
Locatie: Westelijke Mijnstreek

Re: 1.1 Subframe

Bericht door ruton »

Dat hangt ook af van de chauffeur van die moderne wagen...

Gebruikersavatar
mel
Berichten: 1007
Lid geworden op: 12 dec 2010, 20:22

Re: 1.1 Subframe

Bericht door mel »

Koop liever een GTI-tje vriend !

Ik bouwde een Polo G40 in een 1.1 en de eerste Wabant van Nederland en denk dat ik wel iets weet van dit soort kolderieke bouwsels...

Gaat jou echt niet lukken ... is het niet vwb de kennis, dan zal het wel het budget zijn durf ik te wedden !

Kennis: 4-takt motor: heb je enige kennis omtrent motor-versnellingsbak in een kaal frame bouwen ? Want dat moet het worden ...

Heb je ervaring met assen inkorten, bak vastlassen aan een versterkt frame ? En ga zo maar door ?

Kennis tweetakt-3-cilinders ? Is ook weer een vak apart ... en hoef je echt niet te wensen om een scheurijzer te bouwen want dat wordt het niet !

Plaats reactie