Die bouten had ik op het werk in de la liggen een foto wordt moeilijk de auto staat ik de garage met een kapotte motor.rondjerijder schreef:Hieraan heb ik ook al gedacht maar wil eerst eens de schotels bekijken/testen.Ik heb die van 38 millimeter, alleen heb ik ze niet gekocht maar zelf gedraaid, ben er heel erg tevreden mee.
Hoe heb je de langere bouten gevonden ?
Deze moeten een trekkracht hebben van 10.9 en ook nog eens bijzonder draad.
Heb je een foto met daarop de veranderde stand van de wielen ?
Sturzkorrektur
Re: Sturzkorrektur
- eeuwige_student
- moderator
- Berichten: 4345
- Lid geworden op: 18 nov 2010, 13:23
- Locatie: Herten
- Contacteer:
Re: Sturzkorrektur
De lagerschaal nr 6 is eigenlijk een spiegelbeeld van de bevestiging die onder de auto zit. Indien je deze er extra tussen zet, heb je er eigenlijk 2 op elkaar met een zeer klein draagvlak ertussen. In dat geval komen alle krachten op de bout, in plaats van op de carosserie. Nu willen deze bouten bij normaal gebruik al wel eens breken. Deze verlenging komt dan ook de veiligheid niet ten goede.
Als je het toch wilt doen, dan goed erop lassen met extra versteviging!
Als je het toch wilt doen, dan goed erop lassen met extra versteviging!
- rondjerijder
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 18:38
- Locatie: Groninger Veenkoloniën
Re: Sturzkorrektur
Liggen er nog meer in die la ?oldschool schreef:Die bouten had ik op het werk in de la liggen een foto wordt moeilijk de auto staat ik de garage met een kapotte motor.rondjerijder schreef:Hieraan heb ik ook al gedacht maar wil eerst eens de schotels bekijken/testen.Ik heb die van 38 millimeter, alleen heb ik ze niet gekocht maar zelf gedraaid, ben er heel erg tevreden mee.
Hoe heb je de langere bouten gevonden ?
Deze moeten een trekkracht hebben van 10.9 en ook nog eens bijzonder draad.
Heb je een foto met daarop de veranderde stand van de wielen ?

- rondjerijder
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 18:38
- Locatie: Groninger Veenkoloniën
Re: Sturzkorrektur
Daar heb je best een punt, ik was ook van plan het eens goed te bekijken om toch was meer stevigheid er in te krijgen, hier zal ik nog wel op terug komen.eeuwige_student schreef:De lagerschaal nr 6 is eigenlijk een spiegelbeeld van de bevestiging die onder de auto zit. Indien je deze er extra tussen zet, heb je er eigenlijk 2 op elkaar met een zeer klein draagvlak ertussen. In dat geval komen alle krachten op de bout, in plaats van op de carosserie. Nu willen deze bouten bij normaal gebruik al wel eens breken. Deze verlenging komt dan ook de veiligheid niet ten goede.
Als je het toch wilt doen, dan goed erop lassen met extra versteviging!
Heb er vier besteld en er is dus wat ruimte voor proberen en verprutsen.

Re: Sturzkorrektur
Ik werk nu bij een andere baas. Heb je de bussen besteld?
- rondjerijder
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 18:38
- Locatie: Groninger Veenkoloniën
Re: Sturzkorrektur
Ja, voor een knaak stuk en wat verzendkosten wil ik toch wel wat experimenterenoldschool schreef:Ik werk nu bij een andere baas. Heb je de bussen besteld?

- eeuwige_student
- moderator
- Berichten: 4345
- Lid geworden op: 18 nov 2010, 13:23
- Locatie: Herten
- Contacteer:
Re: Sturzkorrektur
oldschool schreef:Ik werk nu bij een andere baas. Heb je de bussen besteld?
Bij de Atu weg?
- rondjerijder
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 29 apr 2016, 18:38
- Locatie: Groninger Veenkoloniën
Re: Sturzkorrektur
Tja, als er geen bouten meer in je laatje liggen,........zoek je toch een andere baas ?




Re: Sturzkorrektur
Een knaakstuk??rondjerijder schreef:Ja, voor een knaak stuk en wat verzendkosten wil ik toch wel wat experimenterenoldschool schreef:Ik werk nu bij een andere baas. Heb je de bussen besteld?
https://www.trabantwelt.de/Trabant-Tuni ... ::699.html
Of heb je deze niet besteld?
Re: Sturzkorrektur
Bij de huidige baas liggen ook bouten in de larondjerijder schreef:Tja, als er geen bouten meer in je laatje liggen,........zoek je toch een andere baas ?![]()
![]()

