Wartburg 312 passend stuur en bandenmaat.
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Re: Wartburg 312 passend stuur en bandenmaat.
De technische delen wist ik. Maar ik dacht dat het uiterlijk en de afwerking op de meeste zaken gelijk was aan de 311. Ik naam dan ook aan dat een 312 ook een wit oud stuur had. De 353 heeft volgens mij een vertand stuur dat met een moer vastzit.
Maar is her zoveel werk om de stuurstang bij een 312 te vervangen? Het duurste onderdeele, het stuur heb je al.
Maar is her zoveel werk om de stuurstang bij een 312 te vervangen? Het duurste onderdeele, het stuur heb je al.
Vraag me af ofdat een 311 stuurstang in een 312 past... Een 311 heeft ook een stuur met vertanding en moer, met als icing on the cake een fraai dopje met ridder erop.
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Hier een foto van een 312 stuur.

Al is het hier ondersteboven gedraaid.
-
Ja ..idd..dat is m wel!
Bij mij is ie alleen zwart.
Bij mij is ie alleen zwart.
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Ik heb je een pb-tje gestuurd.
Het lekken van het stuur komt trouwens ook bij oude trabantsturen voor. (Volgens mij alleen bij zwarte dunne stuurtjes). Hier is niks aan te doen. Gelukkig zijn die sturen echter weer opnieuw in productie genomen.
Het lekken van het stuur komt trouwens ook bij oude trabantsturen voor. (Volgens mij alleen bij zwarte dunne stuurtjes). Hier is niks aan te doen. Gelukkig zijn die sturen echter weer opnieuw in productie genomen.
-
Thnx voor t pb tje.
Ik zoek even contact.
Ik zoek even contact.
-
Past een trabantstuur eiegnlijk niet?
Daar heb je ook verschillende modellen in. Ik heb er nooit op gelet of er ook een verschil in de verbinding is.wartburg312 schreef:Past een trabantstuur eigenlijk niet?
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Nee, een trabantstuur heeft een pen-gat verbinding, een wartburgstuur heeft een getande stuuras. Een trabantstuur past dus per definitie niet.