Er liggen nu nog vijf, dan weer vier dan weer zeven exemplaren van in het centrale bandenhuis dat zowel Reifendirekt.de/Autobandenmarkt.nl als mein-reifen-outlet.de/bandenprijzen24.nl bevoorraadt en de prijs danst evenveel tussen de 36 en de 47 euro, met dat verschil dat het echt wel loont om een ontvangstadresje in Duitsland te hebben.
Ik heb een tijdje op de wip gezeten om voor de p60 ook 'alvast' een setje van die 535 te bestellen - het is immers mijn laatste kans op zo'n profiel, maar met dat gedans met de prijzen (zodra er twee van verkocht zijn, is de prijs een week lang een stuk lager om na een week weer fors hoger te zijn) kunnen ze me de boom in. Zolang er nog niet met die auto gereden wordt, is het dood kapitaal, laatste kans of niet.
Op de eerste bladzijde heb ik de Falken SN832 ecorun (155/70 of 145/80) al genoemd, die scoort erg goed in de regen (als enige in die maat een A), en is ook niet verkeerd geprijsd.Trabantenaar schreef:Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen. Aangezien de banden die nu op de trabant zitten inmiddels al behoorlijk oud zijn. Leuk als reserve, maar ik rij er toch liever niet te lang meer op, ondanks dat ze jaren niet gebruikt zijn. Voor 20 a 25 euro per band zijn ze erg interessant!rondjerijder schreef:Zojuist mijn Achilles 122 155/70 R13 75T binnen gekregen, vier bandjes voor nog geen 100 euro.
Hoe ze bevallen kan ik nog niet zeggen natuurlijk, heeft hier iemand ervaring met die bandjes ?
Verbruik een F.
Regen een B.
Geluid 70 db.
Helaas geen classic profiel maar dat rij ik er toch af.
Edit: Op de Nederlandse website van Falken wordt die SN832 niet meer in de maat 145/80R13 genoemd. De 155/70R13 is er nog wel.