Ik heb nog 2 krukassen als deze niet meer te redden is.Trabantenaar schreef:Das een beste vastloper geweest zeg![]()
Hoop dat t nog te redden valt!
Gelukkig wel:eeuwige_student schreef:Volgens mij zijn deze lagers thans weer te krijgen. Ik heb lang begrepen dat ze niet meer werden geleverd.
En wie stond er vanochtend in alle vroegte voor mijn deur met een doosje 2K-HBZ spul?oldschool schreef: Ik heb tevens nog een doosje remspullen staan die ik moet teruggeven aan ruton, sorry Joost. Ik zal me beteren en toch eens vaker hier een kijkje nemen en niet alleen als ik problemen heb, vroeger zat ik er enkele jaren dagelijks op.
Enne Joost wie stond er aan de deur? Lag je nog in bed? Zo vroeg was het niet meer. Het is zelfs nog meer spul geworden.ruton schreef:En wie stond er vanochtend in alle vroegte voor mijn deur met een doosje 2K-HBZ spul?oldschool schreef: Ik heb tevens nog een doosje remspullen staan die ik moet teruggeven aan ruton, sorry Joost. Ik zal me beteren en toch eens vaker hier een kijkje nemen en niet alleen als ik problemen heb, vroeger zat ik er enkele jaren dagelijks op.