Simson
Re: Simson
strobo heb ik hier wel
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Vandaag de electronische ontsteking aan de praat gekregen. S51 rijdt als een zonnetje, al was het met 65/h in t-shirt wel frisjes.
Stationair valt er nog wat af te stellen, maar als het weer meezit ga ik er maandag mee naar het werk.
Stationair valt er nog wat af te stellen, maar als het weer meezit ga ik er maandag mee naar het werk.
yep... start vlug en rijdt soepeler
Zal die van mij hier ook maar plaatsen.
Restauratie is tot zoverre toch afgerond, zelfs nog weer een originele 4 bak kunnen krijgen.

Een setje rechte zijkappen helaas nog niet kunnen vinden, S Boorsma is niet te vinden, en op de Duitse ebay nog geen succes.
Restauratie is tot zoverre toch afgerond, zelfs nog weer een originele 4 bak kunnen krijgen.

Een setje rechte zijkappen helaas nog niet kunnen vinden, S Boorsma is niet te vinden, en op de Duitse ebay nog geen succes.
Viertakt sind zwei zu viel!
- rondjerijder
De Rascha-Simson 50cc GP racer is klaar en heeft al enkele "wedstrijden" gereden.

Wow die is echt mooi! Ik heb zelf een jawa 20 brommer uit 1975.
- rondjerijder
Een Jawa 20 heb ik ook nog, heb jij er een kenteken bij Oldschool ?
Nog niet, binnenkort wel als ik bij de RDW ben geweest.rondjerijder schreef:Een Jawa 20 heb ik ook nog, heb jij er een kenteken bij Oldschool ?
- rondjerijder
Ik ben zeer benieuwd naar de gang van zaken, de mijne moet er ook nog eens naar toe.oldschool schreef:Nog niet, binnenkort wel als ik bij de RDW ben geweest.rondjerijder schreef:Een Jawa 20 heb ik ook nog, heb jij er een kenteken bij Oldschool ?