Als je bent groot gebracht door ouders "die de oorlog nog hebben meegemaakt", dan heb je geleerd in beginsel niets weg te gooien dat nog enigszins te gebruiken of te repareren is. Maar het heeft nu lang genoeg geduurd.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-onderdelen/overige-auto-onderdelen/m2290236236-stallingwielen-trabant-of-alpenkreuzer
gratis wielen -Weg
Re: gratis wielen -Weg
En opgehaald door iemand die zich rot heeft gezocht naar Alpenkreuzerwielen omdat die niet wist dat het dezelfde velgen zijn als onder een Trabant.
Hij blij, ik blij.
Ik hoop alleen wel dat hij nieuwe sloffen erop laat leggen, deze oude banden waren DOT 352. Dat is week 35 van 1982.
Hij blij, ik blij.
Ik hoop alleen wel dat hij nieuwe sloffen erop laat leggen, deze oude banden waren DOT 352. Dat is week 35 van 1982.
- Trabantenaar
- Technisch Beheerder
Mooi, ben jij weer van je zooi af 

Een 1.1 is gewoon dubbel zo tactisch...
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)
Ruimte om weer wat anders te kopen en neer te zetten

De kudde haat andersdenkenden, niet om de mening, maar om de brutaliteit van zelf denken, iets wat de kudde niet kan.
Nou, ze lagen al een tijdje in de tuin en onze ietwat kreupele oude kater studeerde op mogelijkheden om die banden te gebruiken als opstapje om over de schutting te klimmen. Het enige dat dan helpt is die banden midden in de tuin leggen.
Of weg doen.
Of weg doen.
En nu ter lering ende vermaeck.
Op de Duitse Kleinanzeigen zette ik vandaag een advertentie voor een alu-ventilator-met-een-vlekje, en de inkt was nog niet droog of er was al een reactie. Dat vond ik al vreemd, voor zo'n niche product User Julia vroeg naar de Schmerzgrenze en ondertekende met Manuel.
Dus ik gooi er wat bovenop, want het dichtstbijzijnde Duitse postkantoor is intussen ook alweer 20 km rijden. Enfin, lees het zelf maar:
Heute 17:18
Postadresse?
Heute 17:45
Hallo, Ik ben hier degene die wat moet versturen!
Gerade gemacht, Cloudfare sagt: you've been blocked.
Heute 18:19
Enfin: Julia is gerapporteerd en door Kleinanzeigen "eingeschränkt", ik heb mijn adres voor paypal veranderd en een filter gemaakt dat de mail voor het oude paypaladres in de prullebak verdwijnt. Tot dusver lijkt er niets schadelijks gebeurd.
Maar er waren een paar rode vlaggen:
Ten eerste de snelheid van de reactie: de advertentie stond er nog geen minuut, dat maakt een bot al een stuk waarschijnlijker.
Verder dat die meteen naar een pijngrens vraagt (dat geldt als hondsbrutaal), en als ik dan een tientje boven de vraagprijs ga zitten, gaat die meteen akkoord.
De mailadressen waar al die malle mailtjes vandaan komen slaan nergens op en als je met de muis boven die knop hoovert, staat daar weer een ander (en meestal heel abstract) domein.
Ik zet ook eens een advertentie op Kleinanzeigen...
Op de Duitse Kleinanzeigen zette ik vandaag een advertentie voor een alu-ventilator-met-een-vlekje, en de inkt was nog niet droog of er was al een reactie. Dat vond ik al vreemd, voor zo'n niche product User Julia vroeg naar de Schmerzgrenze en ondertekende met Manuel.

€60, muß ja jenseits der Rodebach 20km zur Post fahren.Moin.
Was wäre denn dein schmerzpreis inkI versand ?
Gruß ManueI
Heute 17:12
Heute 17:18
paypal-adres@mijn mailserverJ
großartig.
pyapal adrese?
Heute 17:22
Postadresse?
Heute 17:45
Ik krijg inderdaad wat mailtjes op mijn paypaladres, allemaal met een knop. Alleen: de adressen waar die mailtjes vandaan komen zijn wel bizar: notify@paythatmanhis.money; seiko-en@bird.ocn.ne.jp; test@bkjwmrgrp9.com etc. De tekst van het laatste is absurd: "Gute Neuigkeiten – die Zahlung ist eingegangen und wir bereiten den Versand vor."J
lch habe Schwierigkeiten mit pyapaI.
hat über kIeinanzeigen bezahIt. Eine BestätigungsmaiI soIIte baId ankommen.
Heute 18:06
Hallo, Ik ben hier degene die wat moet versturen!
Toch op eentje geklikt.J
Überprüfen Sie bitte lhr Mails.
Heute 18:06
Gerade gemacht, Cloudfare sagt: you've been blocked.
Heute 18:19
Enfin: Julia is gerapporteerd en door Kleinanzeigen "eingeschränkt", ik heb mijn adres voor paypal veranderd en een filter gemaakt dat de mail voor het oude paypaladres in de prullebak verdwijnt. Tot dusver lijkt er niets schadelijks gebeurd.
Maar er waren een paar rode vlaggen:
Ten eerste de snelheid van de reactie: de advertentie stond er nog geen minuut, dat maakt een bot al een stuk waarschijnlijker.
Verder dat die meteen naar een pijngrens vraagt (dat geldt als hondsbrutaal), en als ik dan een tientje boven de vraagprijs ga zitten, gaat die meteen akkoord.
De mailadressen waar al die malle mailtjes vandaan komen slaan nergens op en als je met de muis boven die knop hoovert, staat daar weer een ander (en meestal heel abstract) domein.
Ik zet ook eens een advertentie op Kleinanzeigen...
- Trabantenaar
- Technisch Beheerder
Paypal moet je dan ook alleen gebruiken om te betalen bij gerenommeerde bedrijven, zodat je extra kopers bescherming hebt.
Kijk vooral even na of er verdachte logins zijn op je account en zorg dat je je wachtwoord wijzigd in iets moeilijks.
Maar klikken op vreemde linkjes? NOOIT DOEN.... Zelfs al zijn ze niet vreemd...
Zodra een koper zegt dat ze problemen hebben met paypal of een andere normale betaalmethode (zoals ideal) Gelijk afketsen...
Dat is code rood allover...
Als jij een betaallink krijgt is dat altijd scam... Zelfs al is het een bekende... Zelfs al zitten ze naast je, ben ik daar nog huiverig voor.
Niks via andere linkjes/apps e.d. Niks bevestigen. Dan ist altijd foute boel in mijn ogen.
Waarom, als alle seinen op rood staan, rij je toch door?
(en nee tis niet dat ik heilig ben, ik heb zelf ook al eens per ongeluk zo'n link aangeklikt)
Kijk vooral even na of er verdachte logins zijn op je account en zorg dat je je wachtwoord wijzigd in iets moeilijks.
Maar klikken op vreemde linkjes? NOOIT DOEN.... Zelfs al zijn ze niet vreemd...
Zodra een koper zegt dat ze problemen hebben met paypal of een andere normale betaalmethode (zoals ideal) Gelijk afketsen...
Dat is code rood allover...
Als jij een betaallink krijgt is dat altijd scam... Zelfs al is het een bekende... Zelfs al zitten ze naast je, ben ik daar nog huiverig voor.
Niks via andere linkjes/apps e.d. Niks bevestigen. Dan ist altijd foute boel in mijn ogen.
Waarom, als alle seinen op rood staan, rij je toch door?
(en nee tis niet dat ik heilig ben, ik heb zelf ook al eens per ongeluk zo'n link aangeklikt)
Een 1.1 is gewoon dubbel zo tactisch...
Het is ons verraderlijke automatisme. Ik heb al heel wat gekocht op de Kleinanzeigen, maar als verkoper was dit mijn doop.Trabantenaar schreef: ↑19 jul 2025, 21:38 Waarom, als alle seinen op rood staan, rij je toch door?