Mijn 3-cilinder in de Trabant werd bij de RDW ook niet moeilijk over gedaan.Maurits schreef:Een motorfietsblok in je auto zetten is wettelijk geen probleem als het aantal cilinders wat op je kentekenbewijs staat maar gelijk blijft.
Bladveren aanpassen/weghalen
Re: Bladveren aanpassen/weghalen
Re: Bladveren aanpassen/weghalen
Ze hoeven er ook niet moeilijk over te doen, mijn opmerking geldt voor APK-keuring. Als je een APK-goedkeuring wilt zonder eerst naar de RDW te willen dan moet officieel het aantal cilinders op het kentekenbewijs overeenkomen met wat er onder de motorkap zit. Bij een APK-keuring wordt (op dit moment) niet gekeken naar de motorinhoud en aantal pk's/kW's. Dus bijvoorbeeld je 1.1-trabant voorzien van een 1.6 VWblok o.i.d. kan zonder problemen v.w.b. APK/RDW.Evan_s schreef:Mijn 3-cilinder in de Trabant werd bij de RDW ook niet moeilijk over gedaan.Maurits schreef:Een motorfietsblok in je auto zetten is wettelijk geen probleem als het aantal cilinders wat op je kentekenbewijs staat maar gelijk blijft.
Nichts ist erfolgreicher als Erfolg
Re: Bladveren aanpassen/weghalen
Ik wil er slechts eentje bouwen, tenzij het de eerste keer mis gaat wat ik hoop van niet.trabart schreef:In dat geval, zoek je effe goed uit hoe 't zit met "typegoedkeuring" voor een nieuw voertuig.
Heb ooit uitgezocht wat nodig was om zelf cabrio te maken (geen bouwpakketje) maar dan gingen ze dus in lelystad allerhande tests doen, moet ie voldoen aan nieuwe eisen (logisch) maar daar hoorde ook botsproef bij ... dus als ik t goed begrepen heb destijds zou je 1 auto bouwen, typegoedkeuring krijgen, en dan een andere exact gelijk mogen bouwen.
(effe navragen dus want miss. heb ik het fout begrepen en/of misschien klopt het niet meer)
http://i39.tinypic.com/2dj70w9.png
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Bedankt voor de mooie auto, DDR.