Renier schreef:Edit: GTI'tjes kunnen me de pot op.
Waarom wil je dan een snellere trabant?
die standaard 2takt trabant blokjes kun je nog leuk kietelen hoor. En dat zal stukken eenvoudiger en goedkoper zijn dan er een ander blok in te hangen waar je veel ombouwwerk aan zal hebben.
Renier schreef:Edit: GTI'tjes kunnen me de pot op.
Waarom wil je dan een snellere trabant?
die standaard 2takt trabant blokjes kun je nog leuk kietelen hoor. En dat zal stukken eenvoudiger en goedkoper zijn dan er een ander blok in te hangen waar je veel ombouwwerk aan zal hebben.
Dan valt er nog maar weinig in te rijden ben ik bang, zo´n opgevoerd blok knalt de litertjes er wel doorheen en nog zonder echt geweldige resultaten voor zo ver ik weet.
Maurits schreef:Ik zou zeggen: DOEN!
Al doende leer je toch nog steeds het meest en als je tijd, zin, geld en ruimte hebt in variërende hoeveelheden; why not?
;D
Het zal er uiteindelijk van komen ;]
Na de luchtvering die ik er over een aantal maandjes in hoop te hebben.
Als versteviging om de krachten die een sterker blok naar de Trabant zou sturen op te vangen zat ik te denken aan een verstevigde bodem, een frame erop lassen ter versterking van het onderstel. Heel misschien een rolkooi ook maar dat weet ik echt niet, lijkt me niks, hoop met een extra frame eronder al een hele boel te bereiken. Heb ook al de perfecte candidaat gevonden voor mijn project, een Trabi van 400 euro die toch al vernaggeld is aan de buiten en binnenkant (ik vind hem mooi, op de BMW-look grille na). Wel echt in het verre oosten van Duitsland, maar goed..
Renier schreef:Als versteviging om de krachten die een sterker blok naar de Trabant zou sturen op te vangen zat ik te denken aan een verstevigde bodem, een frame erop lassen ter versterking van het onderstel. Heel misschien een rolkooi ook maar dat weet ik echt niet, lijkt me niks, hoop met een extra frame eronder al een hele boel te bereiken. Heb ook al de perfecte candidaat gevonden voor mijn project, een Trabi van 400 euro die toch al vernaggeld is aan de buiten en binnenkant (ik vind hem mooi, op de BMW-look grille na). Wel echt in het verre oosten van Duitsland, maar goed..
Vass Istvan, een Hongaar te vinden op YouTube bewijst jullie het tegendeel over het 1.1 subframe. Hij heeft verder geen speciaal frame of zo en het werkt allemaal goed aangezien hij er wedstrijden mee wint.
Hier dus het aangepaste 1.1 subframe.
Laatst gewijzigd door Renier op 28 okt 2013, 00:44, 2 keer totaal gewijzigd.