Simsons
Re: Simsons
Nee ik wacht nog op torpedo zekeringen van Maurits.
http://i39.tinypic.com/2dj70w9.png
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Re: Simsons
Die worden onder water bezorgd?
Re: Simsons
Kaboem!ruton schreef:Die worden onder water bezorgd?
http://i39.tinypic.com/2dj70w9.png
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
- trabant601
- Berichten: 792
- Lid geworden op: 18 nov 2010, 20:04
- Locatie: Soest
Re: Simsons
Dat mag niet je moet de constructie snel aan kunnen tonen die zijn verandert zo als je tandwielen verandering, carburateur aanpassing, of een ander uitlaat. Maar niet met een draadjes of een schakelaar die je om kan zeten zo als met een aan en uit schakelaar .Renier schreef:Eurobegrenzer er tussen dus, lijkt me.
Verder kan je zo laten keuren zorg er voor dat je Duitse papieren heb en een aankoop verklaring van de vorige eigenaar .
Ik heb mijn Simson schwalbe kr51/2 klaar staan voor de rdw keuring .
En mijn Simson sr2 heb ik al op kenteken staan .
Gros Trabant Service
Gebruikt en nieuw onderdelen, reparaties, en APK .
http://gros-trabant-service.webnode.nl/
https://www.facebook.com/groups/Trabant ... Nederland/
Gebruikt en nieuw onderdelen, reparaties, en APK .
http://gros-trabant-service.webnode.nl/
https://www.facebook.com/groups/Trabant ... Nederland/
Re: Simsons
Even een hele slechte uitlaat of idiote tandwiel combinatie erop dan tijdelijk, dan wanneer ie gekeurd is weer terug naar het originele, is ook een optie. Maar is een begrenzer dan niet een aanvaardbare manier om zo'n ding langzamer te laten gaan?
http://i39.tinypic.com/2dj70w9.png
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Re: Simsons
jantje146 schreef:moet wel geknepen worden de brommer loopt standaard minimal 60 km per uur,
en in Nederland mag dat max 45 zijn.
technisch uiteraard moet alles in orde zijn.
je bent ongeveer van begin tot aan kentekenplaat 200 euro kwijt.
Maar dat begrenzen kun je na kentekening dus weer verwijderen. Meende dat een brommer iets van max 60 mag rijden voordat ze "vervelend" gaan doen bij controle.
200 euro, das dan duurder dan een B1000 op kenteken zetten

Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Re: Simsons
Klinkt niet goedkoop nee.
http://i39.tinypic.com/2dj70w9.png
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Re: Simsons
Haiko schreef:jantje146 schreef:moet wel geknepen worden de brommer loopt standaard minimal 60 km per uur,
en in Nederland mag dat max 45 zijn.
technisch uiteraard moet alles in orde zijn.
je bent ongeveer van begin tot aan kentekenplaat 200 euro kwijt.
Maar dat begrenzen kun je na kentekening dus weer verwijderen. Meende dat een brommer iets van max 60 mag rijden voordat ze "vervelend" gaan doen bij controle.
200 euro, das dan duurder dan een B1000 op kenteken zetten
Hebben ze er bij jou zeker rekening mee gehouden dat het een scheermesjes project is

Het was Trabannekom
Re: Simsons
Bij mij geen kenteken aanwezig trouwens.
wel roestvrij en 1 kappenset in de ijzermenie. Klaar voor de lak.
wel roestvrij en 1 kappenset in de ijzermenie. Klaar voor de lak.