steekmaat Barkas B1000
Re: Barkas B1000 kamper Olbrechts
toch nog foto's gevonden van de kamper, zoek de barkas.......
Zoals ik al zei goed verstopt.Re: Barkas B1000 kamper Olbrechts
Rij je een auto nooit naar buiten als je hem wilt kopen?
Wat zijn dat trouwens voor naaimachientjes onder die stapel stenen (foto 1418) ?
Wat zijn dat trouwens voor naaimachientjes onder die stapel stenen (foto 1418) ?
@ ruton: wel normaal gezien wel maar deze dus niet, omdat ik hem er al weet mee rond rijden toen ik een jaar of 5 was ben er nu 21.
ik herrinderde mij nog vaag dat ik ooit eens mee ben geweest erin. dus vandaar de beslissing om hem te kopen zonder hem goed te kunnen bekijken......
@ gvhoey; ja indderdaad, dit weekend komt hij naar huis dan maak ik gelijk wat foto's.
nog wat sfeerbeelden van de barkassen: laatste foto is van de laadruiimte van de kastenwagen, die behoorlijk goed gevuld is met de onderdelen van de
gedemonteerde
ohja, iemand een idee of je voorlichten kunt bijregelen voor de keuring (hoogte,links,recht)?
ik herrinderde mij nog vaag dat ik ooit eens mee ben geweest erin. dus vandaar de beslissing om hem te kopen zonder hem goed te kunnen bekijken......
@ gvhoey; ja indderdaad, dit weekend komt hij naar huis dan maak ik gelijk wat foto's.
nog wat sfeerbeelden van de barkassen: laatste foto is van de laadruiimte van de kastenwagen, die behoorlijk goed gevuld is met de onderdelen van de
gedemonteerde
ohja, iemand een idee of je voorlichten kunt bijregelen voor de keuring (hoogte,links,recht)?
soms is het wel eens leuk om een gokje te nemen zeker als de prijs goed is kan je wel een avontuur aangaan!ruton schreef:Rij je een auto nooit naar buiten als je hem wilt kopen?
in het aller slechtste geval verkoop je in onderdelen zodat het uit kan dan ben je in ieder geval uit de kosten en met een beetje mazzel houd je er nog een paar centen aan over
heeft er iemand van jullie een idee wat de afmetingen zijn van een barkas?
ohja,heeft iemand van jullie ervaring met zo iets?
HBM 1500 Kg. Mini Autobrug Verstelbaar
ohja,heeft iemand van jullie ervaring met zo iets?
HBM 1500 Kg. Mini Autobrug Verstelbaar
Je hebt er net drie gekocht, me dunkt dat je zelf een beter idee hebt. Maar de maten staan gewoon op wikipedia. Net als het leeggewicht (vanaf 1240kg).
Wat die brug betreft. Ik heb eens een standhouder zoiets met een Mini zien demonstreren op de Interclassics in het MECC. Die vent kreeg een lamme arm van de boormachine omhoog/tegenhouden.
Dat het theoretisch kàn met een boormachine wil nog niet zeggen dat het een optimale oplossing is. Verkijk je ook niet op die 75kg die die mobiele oplossing weegt.
Wat die brug betreft. Ik heb eens een standhouder zoiets met een Mini zien demonstreren op de Interclassics in het MECC. Die vent kreeg een lamme arm van de boormachine omhoog/tegenhouden.
Dat het theoretisch kàn met een boormachine wil nog niet zeggen dat het een optimale oplossing is. Verkijk je ook niet op die 75kg die die mobiele oplossing weegt.
Het bovenste Topic in "overige IFA" is de barkas Wiki (Duits)
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Haiko schreef:Het bovenste Topic in "overige IFA" is de barkas Wiki (Duits)
Heb je intussen mijn mailtje al gehad?
Micky1593 schreef:Haiko schreef:Het bovenste Topic in "overige IFA" is de barkas Wiki (Duits)
Heb je intussen mijn mailtje al gehad?
Yep.. check je SPAM maar eens

Trabant 601, HP750 anhänger