steekmaat Barkas B1000
Re: Barkas B1000 kamper Olbrechts
Mooi!
Benzine in de tank ia misschien een beetje te oud?
Benzine in de tank ia misschien een beetje te oud?
Valves! Who needs Valves?
Heren,
wel na het opgieten van de carburator draait hij nu op benzine uit de tank die al 8 jaar stil staat, wel wat rokerig maar goed dan is hij ineens eens
goed doorgesmeerd, kan niet echt kwaad.
gisteren is de oudijzerpiet om de demontage barkas gekomen hierbij wat foto's van de barkas. Wel weer een barkas minder op de wereld maar goed,
misschien komt hij nog een nieuw leven te gemoed in een ander voertuig.
mochten er nog mensen zijn die papieren zoeken van een barkas ik heb er dus nog van deze die naar het oud ijzer is gegaan.
bouwjaar 1991 bijna oldtimer.
wel na het opgieten van de carburator draait hij nu op benzine uit de tank die al 8 jaar stil staat, wel wat rokerig maar goed dan is hij ineens eens
goed doorgesmeerd, kan niet echt kwaad.
gisteren is de oudijzerpiet om de demontage barkas gekomen hierbij wat foto's van de barkas. Wel weer een barkas minder op de wereld maar goed,
misschien komt hij nog een nieuw leven te gemoed in een ander voertuig.
mochten er nog mensen zijn die papieren zoeken van een barkas ik heb er dus nog van deze die naar het oud ijzer is gegaan.
bouwjaar 1991 bijna oldtimer.
Heren,
Na een tijd niet veel gedaan te hebben aan de barkas eindelijk vandaag weer wat schot in gekomen.
vandaag de vinyl acheraan het woongedeelte eruit gehaald als ook de bekleding van de banken die in het zelfde vinyl
komt als de vloer. ook nog de bekleding van de banken langs de binnenzijde gesneden en nieuwe vloermatjes voor vooraan
gesneden op maat.
Na een tijd niet veel gedaan te hebben aan de barkas eindelijk vandaag weer wat schot in gekomen.
vandaag de vinyl acheraan het woongedeelte eruit gehaald als ook de bekleding van de banken die in het zelfde vinyl
komt als de vloer. ook nog de bekleding van de banken langs de binnenzijde gesneden en nieuwe vloermatjes voor vooraan
gesneden op maat.
Ik kan blijkbaar geen foto's meer posten, maar de werken staan daarom niet stil,
gisteren een stel nieuwe mistlichten gekregen van mijn oom, zo uit het onverwachtse, ze staan
prachtig er op, zal zodra ik foto's kan posten deze erop zetten.
gisteren een stel nieuwe mistlichten gekregen van mijn oom, zo uit het onverwachtse, ze staan
prachtig er op, zal zodra ik foto's kan posten deze erop zetten.
Host de foto's bij flickr of dropbox o.i.d., maar zorg ervoor dat ze niet breder dan 800pixels zijn. Als ze breder zijn, trekken ze het forum uit hun voegen.
Heren,
ik denk een manier gevonden te hebben om jullie toch mijn vooruitgang te laten zien, ik zou zeggen probeer even de link onderaan,
dan kun je de foto's bekijken.
laat maar weten of dit niet lukt
Foto's op flickr
ik denk een manier gevonden te hebben om jullie toch mijn vooruitgang te laten zien, ik zou zeggen probeer even de link onderaan,
dan kun je de foto's bekijken.
laat maar weten of dit niet lukt
Foto's op flickr
na wat rond te hebben gesurfd op ebay duitsland heb ik dit gevonden een set nieuwe rempompjes, de mijne zijn versleten.
het enige wat ik me af vraag is de prijs, een set voor en achteraan voor 100 euro als je kijkt voor 1 pompje betaal je al
rond de 30 euro, is dit dan wel evenwaardige kwaliteit?
http://www.ebay.de/itm/Radbremszylinder ... 2ed3d30692
Thx
het enige wat ik me af vraag is de prijs, een set voor en achteraan voor 100 euro als je kijkt voor 1 pompje betaal je al
rond de 30 euro, is dit dan wel evenwaardige kwaliteit?
http://www.ebay.de/itm/Radbremszylinder ... 2ed3d30692
Thx
Vraag de verkoper waar het spul vandaan komt.
werkt de link van de foto's naar behoren?
Das is hongaars spul... zou zelf liever de originele reviseren.
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving