Heeft er iemand ervaring met het instaleren van electronische ontsteking in een warbrug of barkas,
is dit goed te toen?
werkt dit goed en naar behoren?
alvast bedankt
Miguel
EBZA voor Barkas B1000
Re: EBZA voor Barkas B1000
Wil je een brug opblazen? 

Re: EBZA voor Barkas B1000
De EBZA2S werkt als ie werkt prima. Afstellen is appeltje=eitje.
Techniek is welliswaar al 25j en ouder, maar prima te repareren.
Heb hem zelf ook in de Wartburg en de Barkas.
Techniek is welliswaar al 25j en ouder, maar prima te repareren.
Heb hem zelf ook in de Wartburg en de Barkas.
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Re: EBZA voor Barkas B1000
EBZA inbouwen en afstellen is bij de Trabant een eitje, zal voor de Wartburg niet anders zijn. Wat je nodig hebt is een multimeter en een meetklokje voor in het bougiegat (kan ook met een (digitale) schuifmaat). Afstellen op 3,58mm vóór het bovenste dode punt.
Wat moet een originele Wartburg EBZA tegenwoordig eigenlijk kosten?
Wat moet een originele Wartburg EBZA tegenwoordig eigenlijk kosten?
Re: EBZA voor Barkas B1000
een goedwerkende... ik denk als je pech hebt dat je daar tegen de 200 euro voor moet neertellen. Gelukkig zijn er alternatieven.
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving