Mijn 353 Tourist uit '83 is gister door de keuring gegaan (in ongerestaureerde toestand). Helemaal goedgekeurd! Me happy.
Nu heb ik tijd om wat kleine dingen aan te pakken die mij storen. Zo werkt de toerenteller met de led-lampjes niet. Er licht geen enkel lampje op, zoals dit wel bij de benzinemeter en de toerenteller het geval is. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Grüss
Laatst gewijzigd door Dzierzynski op 30 okt 2016, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is geen toerenteller, maar een verbruiksmeter. Hoe meer gas je geeft, hoe meer lampjes er branden. Dus kijk maar eens naar je brandstofleiding waar de gever zit.
Volgens mij heb ik m gevonden. Is het dit onderdeel?
Ik ze dat het bij mij niet goed aangesloten is. Volgens mij is het kastje overgeslagen/omzeild in de brandstofgeleiding. Ik probeer vandaag nog even een foto te posten.
Bedankt. Ik heb nog geen tijd gehad om de benzineleiding aan te sluiten op de gever maar ik ga dit snel doen. De gever zal echter niet voor niets omzeild zijn.. Ik laat nog wat weten.
Vandaag met de 353 naar mijn werk geweest en weer eens een flink stuk gereden na 3 jaar. Was even vergeten hoe enorm gaaf het is om er in te rijden.