Het idee sluimert sinds een paar dagen en we worden er steeds mee van overtuigd dat wij dat ook moeten hebben.
Wij [mijn zoon en ik] hebben nu nog onze handen vol aan de ''Rascha", een c Kadett coupe en een b Kadett coupe welke we allen het aanstaande seizoen af denken te hebben.
Om een ledig en nutteloos bestaan te voorkomen hebben we maar bedacht dat we een Wabant moesten maken.
Ik heb het Topic van Evan S [viewtopic.php?f=19&t=989] door gespit en denk het ook wel te kunnen.
Veel haast is er [nog] niet bij maar we willen parallel aan onze andere projecten alvast kennis op doen en langzaam aan wat onderdelen verzamelen.
Op het gebied van Trabant en Wartburg zijn we zo groen als gras, vergeef ons dus wat onnozele vragen en help om onze kennis op dit vlak ook te verrijken.
De lat leggen we in elk geval niet te hoog, als we er een driecilinder in hebben zijn we vooreerst tevreden, schijfremmen e.d. komt later wel, aangezien we de originele bak houden is de snelheids toenamen toch gering.
Een eerste vraag heb ik al, we komen blokken tegen met 900cc en met 1000cc, wat is hier het verschil buiten die 100 cc om ?
Aangezien de laatste post in het Wabant topic al meer dan een jaar geleden is denk ik dat een nieuw topic gerechtvaardigd is.