Barkas erbij/eraf

Alles m.b.t de Wartburg, Barkas, Framo, Melkus, Robur, Garant, Sachsenring, EMW en andere IFA/DDR voertuigen kunt u hier vinden.
wido-foto
Contacteer:

Re: Barkas erbij

Bericht door wido-foto »

Mooi ding hoor! Gaat die dezelfde kant op als je blauwe Trabant? Verlagen, verbreden etc....? Heb je die blauwe eigenlijk nog?
Oude liefde roest niet!!!
arno

Bericht door arno »

weer terug van weg geweest.

Ik had gedacht 2 jaar APK Nou niet dus, kreeg een paar weken geleden een bekeuring binnen a 126e. Daar had ik dus leukere dingen mee kunnen doen.

Het gevolg de barkas moest weer gekeurd worden. Gelukkig is ie gisteren weer voor 1 JAAR goed gekeurd. Wist ik veel dat 2 jaar APK vanaf 30 jaar en ouder was, nog 2 jaartjes wachten.

Verder blijf ik er lekker mee rommelen.

Binnenkort ga ik er ff mee naar oppermans om m'n remmen na te laten kijken, dit blijft toch een klus apart.
arno

Bericht door arno »

wido-foto schreef:Mooi ding hoor! Gaat die dezelfde kant op als je blauwe Trabant? Verlagen, verbreden etc....? Heb je die blauwe eigenlijk nog?
Ik denk dat je iemand anders voor je hebt ;-)
Haiko
Erelid

Bericht door Haiko »

AH, maar mooi dat ie weer een jaar mee kan! De mijne moet ik nog steeds mee beginnen. Weet nog niet, of eerst RDW (kenteken) en dan APK klaarmaken of alles in 1 keer...
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
eeuwige_student
Erelid
Contacteer:

Bericht door eeuwige_student »

Tja, ik las gisteren weer een stuk waarin stond aangeven dat 40% van de oldtimers in Nederland is ingevoerd en dat afgelopen jaar meer dan 20% van de ingevoerde auto's oldtimer is. Ik kan me zo voorstellen dat de regels ooit worden verscherpt, waardoor het invoeren duurder wordt, of niet meer mogelijk wordt. Ik zou geen risico willen lopen, en voordat er geld in wordt gestoken eerst zorgen voor een kenteken!
Haiko
Erelid

Bericht door Haiko »

Inderdaad... hoorde dat de RDW ook langs kan komen om een evt kenteken toe te wijzen zonder APK erbij. Misschien moet ik dat maar eens regelen, dan kan ik in alle rust de Bus opknappen...
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
eeuwige_student
Erelid
Contacteer:

Bericht door eeuwige_student »

Juist ja. Mocht je daarnaast ooit besluiten om het project niet af te maken, verkoopt het ook weer beter, dus weggegooid geld is het nooit.
trabi team kievit
Contacteer:

Bericht door trabi team kievit »

Al bij Peter Oppermans geweest voor de remmen, heb hem er nog niet over gehoord?? ;-)
http://www.trabiteamkievit.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2 Takt Vrienden Nederland - http://www.2tvn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
arno

Bericht door arno »

trabi team kievit schreef:Al bij Peter Oppermans geweest voor de remmen, heb hem er nog niet over gehoord?? ;-)
Nee nog niet.

Ik ga hem eerst proberen te verkopen, lukt dit niet dan hou ik hem en kan ik er altijd nog mee naar oppermans.

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 20311.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Haiko
Erelid

Bericht door Haiko »

die remmen, lukt dat zelf niet? Ik ga binnenkort met de mijne bezig, is vast wel te doen.
Gesloten