Ik kan wel zeggen dat met het juiste gereedschap (luchttol en brug of kipp) het vervangen van de remmen in een uurtje of 2 (rondom) gepiept is. Iig voor de Trabant maar ik zie niet waarom de Barkas anders zou zijn...
In tegenstelling tot anderen hier , is het prima te doen. FF lekker sleutelen en hij stopt weer als een zonnetje. echt de moeite waard!
de barkasremmen zijn wel even wat anders dan die van de Trabant. De Barkas remmen moet je zelf instellen, de bus heeft geen automatische nachstellers... Beetje het 311 werk
Trabant 601, HP750 anhänger IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
ErikvG schreef:Ik kan wel zeggen dat met het juiste gereedschap (luchttol en brug of kipp) het vervangen van de remmen in een uurtje of 2 (rondom) gepiept is. Iig voor de Trabant maar ik zie niet waarom de Barkas anders zou zijn...
In tegenstelling tot anderen hier , is het prima te doen. FF lekker sleutelen en hij stopt weer als een zonnetje. echt de moeite waard!
IDD met het juiste gereedschap!!!!!!!! heb ik niet dus.
Voor is het best lastig en 2 uur, nee ga ik zeker niet halen maar dat maakt me ook niet uit. Het blijft een hobby-auto.
Heb hem te koop staan maar denk dat ik dat weer in trek. mocht er wegenbelasting komen voor oldtimers hoef ik maar 1/4 te betalen, hij staat namelijk op kamperkenteken en die 180 per jaar kan er ook nog wel bij.