Voortgang aan de Framo
Re: Voortgang aan de Framo
Moet ze nog ff schieten
Trabant P60k 1964, Trabant P 601 1982, Citroën Traction Avant 1955, 2xHMW 1956
Maar hier nog een paar ouwe
wat een gaaf ding!
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Whow, dat begint ergens op te lijken. Zit de voorruit trouwens net zo als bij de p70 in een vastgespijkerd aluminium frame?
Ja, klopt. Alleen de voorruit die ik heb is net iets te groot, dus binnenkortr een malletje maken en een andere bestellen.
Nou, dan hier een paar nieuwe foto's
2 achterspatbordhouders, 1 na het stralen en 1 voor het stralen enkele onderdelen voor de voorbrug etc in de eerste lak Nog enkele onderdelen in de primer De Framo van achteren gezien De nieuwe uitlaat
2 achterspatbordhouders, 1 na het stralen en 1 voor het stralen enkele onderdelen voor de voorbrug etc in de eerste lak Nog enkele onderdelen in de primer De Framo van achteren gezien De nieuwe uitlaat
- TrabiFreak
- Erelid
- Contacteer:
prachtig!!!!
Maarre... Malletje maken, en nieuwe ruit besstellen? Kan dat? Met bolling e.d.? Wist ik niet... Vroeg me al af hoe ze dat doen bij topchops e.d.... Waarvan wordt zo'n ruit gemaakt dan? Is dat gewoon "veiligheidsglas", of wordt het ander soort glas, of zelfs makrolon of iets dergelijks?
Groetjes, JJ
Maarre... Malletje maken, en nieuwe ruit besstellen? Kan dat? Met bolling e.d.? Wist ik niet... Vroeg me al af hoe ze dat doen bij topchops e.d.... Waarvan wordt zo'n ruit gemaakt dan? Is dat gewoon "veiligheidsglas", of wordt het ander soort glas, of zelfs makrolon of iets dergelijks?
Groetjes, JJ
Das nou net weer een voordeeltje. Een Framo heeft een vlakke voorruit, dus is een malletje snel gemaakt.
Ziet er goed uit Andries!
En voor die ruit, gewoon even naar de carglass
En voor die ruit, gewoon even naar de carglass

vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014
Uit de hand gelopen hobby, 6 Trabanten en een Qek
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
Uit de hand gelopen hobby, 6 Trabanten en een Qek
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)