Maar wel allerlei storende wiebeldingen aan je spiegel hangen?General schreef:Officieel mag je zelfs niet eens je tomtom op je voorruit bevestigen!
Zwarte raamfolie
Re: Zwarte raamfolie
Nope, ook niet.
Dus ik moet de 2 dobbelsteentjes aan mijn spiegel dus wettelijk gezien weer verwijderen?
Hahahahahahahaha....
Hahahahahahahaha....
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Wettelijk gezien moeten ze er inderdaad af...
Maar och, ik heb mn raampjes ook allemaal rondom getint!
(en dat brengt ons weer terug ontopic)
Maar och, ik heb mn raampjes ook allemaal rondom getint!
(en dat brengt ons weer terug ontopic)
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Mijn voorruit en zijramen zijn vanuit de fabriek getint uitgevoerd. Als dit verboden was, zouden ze dat bij volvo echt niet doen!
Da's 'type goedkeuring' 
Maar goed... er zitten toch genoeg garagehouders hier (eventueel zelf APK keurmeester) die er beroepsmatig iets over kunnen roepen?
Maar goed... er zitten toch genoeg garagehouders hier (eventueel zelf APK keurmeester) die er beroepsmatig iets over kunnen roepen?
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Er is vast een wettelijke regeling die het beschrijft.
- Trabantenaar
- Technisch Beheerder
wettelijke toelating ligt op iets van 75% a 70% lichtdoorlaatbaarheid. Warmtewerendglas zit al aan die norm. Achterste ruiten mogen pikzwart zijn, zolang je maar een rechter buitenspiegel hebt.
informatie:
http://www.infopolitie.nl/index.php?opt ... &Itemid=31" onclick="window.open(this.href);return false;
informatie:
http://www.infopolitie.nl/index.php?opt ... &Itemid=31" onclick="window.open(this.href);return false;
Een 1.1 is gewoon dubbel zo tactisch...
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)