stralen .. wat mag dat kosten ?
Re: stralen .. wat mag dat kosten ?
Mij klinken de prijzen van Erik ook veel bekender dan 1200 euro... mijn buren bij de werkplaats hebben voor 1250 euro 2 austin healeys volledig laten stralen en in de 2K epoxy laten zetten bij een bekend bedrijf dat regelamtig auto's straalt. zal eens vragen hoe het heet.
De alphense trabantrijder!
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
sjah, denk dat de meeste van de bedrijven die jullie noemen toch wel erg vel uit de buurt liggen voor mij, ik zoek meer iets binnen limburg, liefst zuid limburg. Maar het loont zich dus, zoals ik nu hoor, wel degelijk om wat door te zoeken .. !
En niets, net over de grens te vinden?
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
misschien wel inderdaad, belgië is vaak stukken goedkoper.
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Liever 250 km enkele reis voor een straler met ervaring, dan 50 km reizen voor een goedkoper adresje, dat de auto krom straalt!
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
zeker, maar ik rij nog liever 30km voor ene met ervaring dan 250 voor een andere met ervaring 
Misschien zijn hier ook wel goeie adressen
hehe
Misschien zijn hier ook wel goeie adressen
Wat ik me ineens afvraag: Mag je een jong geschoren schaap straallam noemen?
- trammelanto
Over de prijzen voor straalwerk doe ik geen uitspraken, maar wel over de zeer goede resultaten en goed werk! Een tip is wat mij betreft: http://www.habrakenstraalbedrijf.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het bedrijf is gevesigd in Best (Brabant).
Ik heb er al heel wat laten stralen. Het bedrijf heeft een goede reputatie op het gebied van oldtimers (de werkplaats staat er vol mee!) Wat dit bedrijf tevens bijzonder maakt, is dat ze thermisch ontlakken waarna gestraald wordt. Zeker bij oude loodhoudende of moffellakken is dat themisch ontlakken een uitkomst, er kan daardoor met veel lagere drukken worden gestraald waardoor het materiaal veel minder belast wordt en er geen vervorming onstaat.
Groet,
Marco
Het bedrijf is gevesigd in Best (Brabant).
Ik heb er al heel wat laten stralen. Het bedrijf heeft een goede reputatie op het gebied van oldtimers (de werkplaats staat er vol mee!) Wat dit bedrijf tevens bijzonder maakt, is dat ze thermisch ontlakken waarna gestraald wordt. Zeker bij oude loodhoudende of moffellakken is dat themisch ontlakken een uitkomst, er kan daardoor met veel lagere drukken worden gestraald waardoor het materiaal veel minder belast wordt en er geen vervorming onstaat.
Groet,
Marco
1-Takt reicht nicht, 2-Takte sind mehr als genug, und 4-Takte sind 2 zuviel!!
Dabei: Motorräder brauchen nur Ventile an Vorder- und Hintenrad!
Tja, het is een kwestie van prijs kwaliteit denk ik. Voor 1200 euro heb ik super kwaliteit, en dat mag ook wel natuurlijk.
Tip; als je naar een onbekend adres gaat zonder referenties. Ga kijken tussen strallen en epoxy spuiten, het straalwerk is totaal niet te beoordelen als de epoxy erop zit, voor het zelfde geld zit er nog een hele hoop roest onder, en daar kom je dan na 3 jaar achter als je auto weer begint te roesten!
Tip; als je naar een onbekend adres gaat zonder referenties. Ga kijken tussen strallen en epoxy spuiten, het straalwerk is totaal niet te beoordelen als de epoxy erop zit, voor het zelfde geld zit er nog een hele hoop roest onder, en daar kom je dan na 3 jaar achter als je auto weer begint te roesten!
- trammelanto
Met alle klussen die je uitbesteed gaat het er om dat jij de geleverde dienst in vehouding vindt met de betaalde prijs. En in dat geval is geld relatief!
groet,
marco
groet,
marco
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
Maar blindelings goede kwaliteit verwachten bij een hoge prijs, dat is ook niet reeel...
- trammelanto
Blijkbaar heeft iemand op dit forum wel degelijk ervaring met een dergelijk (hoge) prijs kwaliteitverhouding..... Het gaat er uiteindelijk toch om wat je het zelf waard vindt.
@Bart: ik begrijp uit jouw opmerking dat jij niet naar dat €1200,- adres zal gaan om straalwerk te laten verrichten?!?
Groetjes,
Marco
@Bart: ik begrijp uit jouw opmerking dat jij niet naar dat €1200,- adres zal gaan om straalwerk te laten verrichten?!?
Groetjes,
Marco
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
Sjah, iemand anders op dit forum heeft ook goede ervaring met 2x300 euro, dus jah....
En sjah, 1200 euro... vind het toch veel geld, als ik hem vervolgens met de roller ga verven naderhand..
En sjah, 1200 euro... vind het toch veel geld, als ik hem vervolgens met de roller ga verven naderhand..
Een beetje sjah bulkt toch van het geld? 
- trammelanto
Enige jaren geleden straalde Jomanda nog voor niks....