Vloermatten
Re: Vloermatten
Siliconenkit? Dat is de grootste troep die je op een auto kunt smeren... maargoed, das mijn mening...
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Techniek is vrouwelijk, hè...
Zo heb ik het wel 'opgelost'. Daarna keurig verstopt met een blitse zonneklepruton schreef:Vetvrij maken en zwarte Gaffertape erover.Frank schreef:Ik heb het probleem dat de rubberrand rond de voorruit wat is gekrompen. Het resultaat is een kleine opening midden boven (achter het spiegeltje).
Hoe kan ik dat dicht krijgen? Volgens mij is dat gaatje te groot om er kit in te doen.

Evan_s schreef:Zo heb ik het wel 'opgelost'. Daarna keurig verstopt met een blitse zonneklepruton schreef:Vetvrij maken en zwarte Gaffertape erover.Frank schreef:Ik heb het probleem dat de rubberrand rond de voorruit wat is gekrompen. Het resultaat is een kleine opening midden boven (achter het spiegeltje).
Hoe kan ik dat dicht krijgen? Volgens mij is dat gaatje te groot om er kit in te doen.
Ik zal dit eens gaan proberen.
Waar kun je trouwens de rubbers zelf het beste mee behandelen?
In opslag met talkpoeder en als het nat kan worden neem je witte zuurvrije vaseline.