Trabant 1.1 Combi met injectie
-
Trabant 1.1 Combi met injectie
Goedemorgen,
Zoals jullie wellicht al op MP gezien hebben verkoop ik mijn Trabant.
Ik plaats hem ook even hier op het forum, wellicht heeft iemand interesse, of kent iemand die hem graag wil overnemen.
Er zijn veel meer foto's, maar ik kan er maar 5 toevoegen. Laat even weten als je die wilt zien, dan deel ik een wetransfer linkje.
Na 8 jaar verkoop ik mijn Trabant. Vanwege een verhuizing, een kind en andere hobby's heb ik er geen tijd meer voor en rij ik er helaas nauwelijks meer mee. Tijd voor een nieuwe eigenaar dus!
Afgelopen winter heb ik hem helemaal nagelopen en met name veel aan de bodem gerenoveerd. Er zit onlangs APK op voor de komende 2 jaar. Vanwege de (vrij unieke) ombouw naar injectie rijdt hij heel betrouwbaar en erg prettig. Ik heb nog veel meer foto's, stuur me even een berichtje als je daar interesse in hebt. Voor het overzicht som ik even het e.e.a. op.
Vraagprijs: €2500.
Informatie:
- Trabant 1.1 van 1990.
- Ik heb hem in 2016 in Hongarije gekocht. Sindsdien altijd regelmatig mee gereden, behalve afgelopen 2 jaar. Hij heeft stil gestaan, maar wel droog. Afgelopen tijd weer wat mee gereden.
- Aankooppapieren uit Hongarije zijn erbij.
- Injectie van een polo uit 1995 erop gebouwd, zodoende loopt hij super. - Lekt geen olie, motorisch helemaal goed.
- Heeft ±104.000 gelopen
- In de loop van de jaren van alles vervangen en onderhouden, daar heb ik een lijstje van. Met name slijtage onderdelen.
- Bodem en wielkasten zijn helemaal netjes en hard. Ook de achterste koker onder de bumper was verroest en is helemaal hersteld.
- Alle kokers zijn voorzien van Fluid film en de bodem van Undercoat.
- Overal foto's van, ook tijdens de reparaties.
- Originele stoelen heb ik, heb er ooit stoelen van een mini cooper ingezet. Die zitten een stuk comfortabeler.
- Er zit een trekhaak onder.
- Zitten ook nog 4 wielen bij (slechte banden) en een dakdrager
- Heb er een leuke bluetooth radio ingebouwd met USB poorten. Handig voor je telefoon.
- Alle originele en/of vervangen onderdelen zijn erbij.
Opmerkingen:
- De motorkap is een keer bij een test rit opengewaaid. Zodoende zit er een deuk in.
- Ik heb er een 601 kap bij, maar daarvan is het metaal verrot, dus die kun je niet makkelijk overzetten.
- Deuren zijn aan beide kanten aan de onderkant slecht. Heb ik behandeld tegen roesten en verder open gelaten.
- Bestuurders raam gaat niet goed open en dicht. Glas zit los in de rail, rail onder het glas moet vervangen worden. Heb ik al een nieuwe voor.
- Kwam er onlangs achter dat de bijrijders deur van binnenuit niet opengaat. Kabeltje zal losgeschoten / gebroken zijn denk ik.
Verder gewoon een leuke Trabant waar je echt dagelijks mee op pad kunt.
Bij serieuze interesse kun je altijd bellen (0624765162), voor vragen liever even een berichtje.
Matthijs
Zoals jullie wellicht al op MP gezien hebben verkoop ik mijn Trabant.
Ik plaats hem ook even hier op het forum, wellicht heeft iemand interesse, of kent iemand die hem graag wil overnemen.
Er zijn veel meer foto's, maar ik kan er maar 5 toevoegen. Laat even weten als je die wilt zien, dan deel ik een wetransfer linkje.
Na 8 jaar verkoop ik mijn Trabant. Vanwege een verhuizing, een kind en andere hobby's heb ik er geen tijd meer voor en rij ik er helaas nauwelijks meer mee. Tijd voor een nieuwe eigenaar dus!
Afgelopen winter heb ik hem helemaal nagelopen en met name veel aan de bodem gerenoveerd. Er zit onlangs APK op voor de komende 2 jaar. Vanwege de (vrij unieke) ombouw naar injectie rijdt hij heel betrouwbaar en erg prettig. Ik heb nog veel meer foto's, stuur me even een berichtje als je daar interesse in hebt. Voor het overzicht som ik even het e.e.a. op.
Vraagprijs: €2500.
Informatie:
- Trabant 1.1 van 1990.
- Ik heb hem in 2016 in Hongarije gekocht. Sindsdien altijd regelmatig mee gereden, behalve afgelopen 2 jaar. Hij heeft stil gestaan, maar wel droog. Afgelopen tijd weer wat mee gereden.
- Aankooppapieren uit Hongarije zijn erbij.
- Injectie van een polo uit 1995 erop gebouwd, zodoende loopt hij super. - Lekt geen olie, motorisch helemaal goed.
- Heeft ±104.000 gelopen
- In de loop van de jaren van alles vervangen en onderhouden, daar heb ik een lijstje van. Met name slijtage onderdelen.
- Bodem en wielkasten zijn helemaal netjes en hard. Ook de achterste koker onder de bumper was verroest en is helemaal hersteld.
- Alle kokers zijn voorzien van Fluid film en de bodem van Undercoat.
- Overal foto's van, ook tijdens de reparaties.
- Originele stoelen heb ik, heb er ooit stoelen van een mini cooper ingezet. Die zitten een stuk comfortabeler.
- Er zit een trekhaak onder.
- Zitten ook nog 4 wielen bij (slechte banden) en een dakdrager
- Heb er een leuke bluetooth radio ingebouwd met USB poorten. Handig voor je telefoon.
- Alle originele en/of vervangen onderdelen zijn erbij.
Opmerkingen:
- De motorkap is een keer bij een test rit opengewaaid. Zodoende zit er een deuk in.
- Ik heb er een 601 kap bij, maar daarvan is het metaal verrot, dus die kun je niet makkelijk overzetten.
- Deuren zijn aan beide kanten aan de onderkant slecht. Heb ik behandeld tegen roesten en verder open gelaten.
- Bestuurders raam gaat niet goed open en dicht. Glas zit los in de rail, rail onder het glas moet vervangen worden. Heb ik al een nieuwe voor.
- Kwam er onlangs achter dat de bijrijders deur van binnenuit niet opengaat. Kabeltje zal losgeschoten / gebroken zijn denk ik.
Verder gewoon een leuke Trabant waar je echt dagelijks mee op pad kunt.
Bij serieuze interesse kun je altijd bellen (0624765162), voor vragen liever even een berichtje.
Matthijs
- Bijlagen
-
- IMG_2445.jpeg (210.14 KiB) 600 keer bekeken
-
- IMG_2451.jpeg (230.76 KiB) 600 keer bekeken
-
- IMG_2462.jpeg (232.58 KiB) 600 keer bekeken
-
- IMG_2466.jpeg (175.52 KiB) 600 keer bekeken
-
- IMG_2734.jpeg (217.3 KiB) 600 keer bekeken
Laatst gewijzigd door matthijsariens op 04 jun 2024, 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.
- Trabantenaar
- Technisch Beheerder
Re: Trabant 1.1 Combi met injectie
Verkoop je dat dakrek ook los?
Zo te lezen is er nog best wat werk aan de auto.
Als het goed is kun je meer bestanden toevoegen, maar dat moet in losse berichten.
Zo te lezen is er nog best wat werk aan de auto.
Als het goed is kun je meer bestanden toevoegen, maar dat moet in losse berichten.
Een 1.1 is gewoon dubbel zo tactisch...
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)
-
Nee in principe niet, mocht een koper er geen interesse in hebben zal ik het laten weten.
Het werk valt erg mee hoor. De hele bodem is gedaan en motorisch is hij top. De motorkap is natuurlijk jammer, maar die kun je ook zo laten, je ziet het niet goed.
De raamrail en handeltje is een kleine klus, dan heb je alleen de onderkant van de deuren eigenlijk. Dat is wat plaatwerk. Maar ik zou ze persoonlijk open laten, dan roest het niet verder en blijft het droog van binnen.
Het werk valt erg mee hoor. De hele bodem is gedaan en motorisch is hij top. De motorkap is natuurlijk jammer, maar die kun je ook zo laten, je ziet het niet goed.
De raamrail en handeltje is een kleine klus, dan heb je alleen de onderkant van de deuren eigenlijk. Dat is wat plaatwerk. Maar ik zou ze persoonlijk open laten, dan roest het niet verder en blijft het droog van binnen.
-
Ik upload even alle foto's in losse berichten.
- Bijlagen
-
- IMG_2449.jpeg (214.84 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2453.jpeg (206.16 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2463-1.jpeg (236.19 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2463.jpeg (255.12 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2468.jpeg (109.95 KiB) 576 keer bekeken
-
Nog meer foto's.
- Bijlagen
-
- IMG_2469.jpeg (138.47 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2470.jpeg (169.34 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2474.jpeg (196.78 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2477.jpeg (189.04 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2486-2.jpeg (170.82 KiB) 576 keer bekeken
-
Nog meer foto's
- Bijlagen
-
- IMG_2486.jpeg (203.95 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2494.jpeg (183.01 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2496.jpeg (182.36 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2500.jpeg (213.18 KiB) 576 keer bekeken
-
- IMG_2505-2.jpeg (214.78 KiB) 576 keer bekeken
-
En de laatste 3
- Bijlagen
-
- IMG_2505.jpeg (190.96 KiB) 576 keer bekeken
-
- z IMG_2458.jpeg (120.1 KiB) 576 keer bekeken
-
- z IMG_2459.jpeg (136.51 KiB) 576 keer bekeken
-
Ik verlaag de vraagprijs naar 3000, ik heb tot nu toe nog te weinig interesse, zodoende.
Ik pas het ook even aan in het eerste bericht.
Ik pas het ook even aan in het eerste bericht.
-
Ik zak naar €2500. Dat is wel de bodem, maar hij staat me ondertussen wat meer in de weg. Lijkt me een heel goede prijs voor deze auto.