Verlichting brandt aan één kant feller
Verlichting brandt aan één kant feller
De verlichting van mijn 601 brandt aan de rechterkant minder fel als aan de linkerkant. Dit is zowel aan de voorkant als de achterkant en de knipperlichten. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Probleempje met de massa ergens?
- Trabantenaar
- Technisch Beheerder
Re: Verlichting brandt aan één kant feller
loop de massa van je rechterkant ff langs. En op alle massapunten. Goed kans dat t m daar in zit.
Een 1.1 is gewoon dubbel zo tactisch...
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)
- 2802bartje
Klinkt ook vooral als een zwevende massa => massa kabels onderling wel verbonden, maar niet goed aan het frame.
Kijk ook vooral even goed naar de massakabel (bruin) van de koplamp naar de bobines.
Kijk ook vooral even goed naar de massakabel (bruin) van de koplamp naar de bobines.
Trabant 601 Limousine "Charlotte"
Okee, bedankt voor de tip. Ik zal van het weekend wel even kijken.
En als niets helpt, maak je aan de rechterkant het glas schoon en aan de linkerkant vuil.
't Jonge, da's een tip waar je wat aan hebt, zegruton schreef:En als niets helpt, maak je aan de rechterkant het glas schoon en aan de linkerkant vuil.
Het was Trabannekom
Haha ik kon er wel om lachen hoor. 

Het is inderdaad geen optimaliseren, maar aan de APK-eis "links en rechts moet gelijk zijn" kun je zo wel tegemoet komen. Ik heb zo ooit de remmen weer gelijk gemaakt: Omdat ze daardoor aan beide kanten even slecht werden, trok de auto niet en kreeg ik mijn stempeltje en in de administratieve rust die dat gaf kon ik zonder deadline aan een deugdelijke oplossing werken. Die kwam gelukkig ook ras.