Achterlicht rechts achter stuk
Achterlicht rechts achter stuk
Er komt geen spanning op, Oldschool heeft ze ooit met LEDjes vervangen maar ongeacht het lichtje zelf meet ik aan de ene kant wel spanning maar de andere niet. Zijn er bekende oorzaken misschien?
http://i39.tinypic.com/2dj70w9.png
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Re: Achterlicht rechts achter stuk
Dan doet je stadslicht aan de voorzijde het zeker ook niet aan die kant. Kijk dan naar de zekeringen.
Zal het vanavond controleren.
Klopt, en een zekering is sowieso kapot nadat ik hem eruit heb gehaald, ik ga die maar eens vervangen. Zijn deze oude zekeringen nog te verkrijgen bij menig automaterialen zaak of word dat sowieso online bestellen?eeuwige_student schreef:Dan doet je stadslicht aan de voorzijde het zeker ook niet aan die kant. Kijk dan naar de zekeringen.
Ik heb ooit een Mercedes met mijn reservezekeringen weer aan de gang gekregen, dus zo exotisch zijn ze niet.
En nu we het toch over de EHBO hebben:
Zekeringen, een V-snaar, een goede reservebobine, setje bougies (met sleutel natuurlijk), de lampjes en een stapeltje pakkingen zijn dingen die in een doosje ergens in de buurt van het reservewiel of het boordgereedschap horen te slingeren. Eventueel met een gaskabel en wat carburateurveertjes erbij. Als je ze niet hebt: bezorg ze je.
En nu we het toch over de EHBO hebben:
Zekeringen, een V-snaar, een goede reservebobine, setje bougies (met sleutel natuurlijk), de lampjes en een stapeltje pakkingen zijn dingen die in een doosje ergens in de buurt van het reservewiel of het boordgereedschap horen te slingeren. Eventueel met een gaskabel en wat carburateurveertjes erbij. Als je ze niet hebt: bezorg ze je.
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
En dan vond jij dat wij pessimistisch waren?
Zijn jullie vaak ook, maar dan meer Ruton en Haiko ;P
moet eerlijk zeggen dat ik het deze ronde geheel met die 2 eens ben.
liever gelast
als geleased
als geleased
eeuwige_student schreef:En dan vond jij dat wij pessimistisch waren?
Idd, het is een voorstel van jullie om zoveel mee te nemen.
Getuigd van weinig vertrouwen in je Trabant.
Het was Trabannekom
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Volgens mij is het voorstel maar van 1 persoon. Verder heb ik zelf nooit onderdelen of gereedschap bij me. De ervaring heeft mij geleerd dat dat niet nodig is. Alleen in het buitenland heb ik meestal wel bougies bij me.
ik heb altijd wat bij me is het niet om me zelf te helpen in geval van nood,
kun je wellicht iemand anders helpen die met pannen staat.
kun je wellicht iemand anders helpen die met pannen staat.
liever gelast
als geleased
als geleased
En om de een of andere reden gaat er onderweg bijna nooit iets stuk wanneer je e.e.a. aan reserveonderdelen en gereedschap mee hebt.
Nichts ist erfolgreicher als Erfolg
eeuwige_student schreef:Volgens mij is het voorstel maar van 1 persoon. Verder heb ik zelf nooit onderdelen of gereedschap bij me. De ervaring heeft mij geleerd dat dat niet nodig is. Alleen in het buitenland heb ik meestal wel bougies bij me.
Je vorige bijdrage was ook in het meervoud, daar heb ik mij bij aan gesloten.
Het was Trabannekom
Dit. In mijn actieve clubtijd werd ik bij meetings en ritten -en soms in het wild- erg vaak naar dat soort kleine dingetjes gevraagd. En dan is een doosje achterin wel zo handig. 't Is niet zo dat ik een imperiaal vol mee had.jantje146 schreef:ik heb altijd wat bij me is het niet om me zelf te helpen in geval van nood,
kun je wellicht iemand anders helpen die met panne staat.